سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تصویری ساخت اکانت توییتر و نحوه کار با آن به سادگی هرچه تم

توییتر و ویژگیهای کلیدی آن

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی (محبوب و معروف) و میکروبلاگینگ آنلاین است. توییتر مانند فیسبوک از طرفداران بسیاری برخوردار است و صدها میلیون کاربر در سراسر جهان با آن کار میکنند. توییتر به کاربرانش این امکان را می دهد که پستهایی با 140 کاراکتر را به اشتراک بگذارند یا بخوانند که به آن توییت گفته می شود.  توییتر را می توان به دلیل سرعت به اشتراک گذاری اطلاعات به محض وقوع و ارتباط بی درنگش با مخاطب، یک “شبکه اجتماعی منحصر به فرد” دانست.
اصطلاح توئیتر از ماه مارس سال 2006 بود که با راه‌اندازی سایت Twitter.com توسط جک دورسی، ابداع شد. این سرویس به سرعت محبوبیتی جهانی پیدا کرد، با بیش از 140 میلیون کاربر فعال از سال 2012، که روزانه بیش از 340 میلیون توییت پست و بیش از 6 میلیون مورد جستار می‌کنند. توییتر را “پیامک اینترنتی” توصیف کرده‌اند.

توییتر (twitter) همانطور که از شکل لوگوی آن نیز شاید مشخص باشد به معنای چهچه، قار قار جیک جیک کردن و صدا هایی از این دست است. حتما در داستان های قدیمی نام کلاغ خبرچین به گوشتان خورده است. همانطور که می دانید در فرهنگ ما نیز اینگونه صداهای پرندگان را به خبر رسانی آنها نسبت می دهند.

برخی از ویژگی های توییتر:

توییتر

1. توییتر به کاربران امکان می‌دهد تا در زمانی کوتاه توییت های جدید بفرستند و آخرین توییت های کاربران دیگر را نیز بخوانند.
2. هریک از پیام‌های توییتر (توییت) محدود به 140 کاراکتر است که به سرعت بر روی سایت توییتر یا تلفن های همراه قابل دریافت است.
3. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی توییت‌ها را از طریق سایت توییتر، پیامک، RSS، ایمیل یا نرم افزار‌های کاربردی ارتباطی بفرستند و دریافت کنند.
4. امکان ارسال انبوه پیامک با اهداف سیاسی، سازماندهی اعتراضات داخلی و ایجاد آشوب در کشورهای هدف
5. امکان ایجاد هویت های مجازی برای پرمخاطب نشان دادن یک موضوع خاص با هدف الغای فضای ذهنی مورد نظر به کاربران

آموزش کامل ساخت اکانت توییتر:

...

ادامه این آموزش را می توانید با کلیک بر روی لینک زیر بخوانبد:

آموزش تصویری ساخت اکانت توییتر و نحوه کار با آن